另刀

永远自由吧

这个歌单还是可以听一下

writewinter:

之前有朋友说希望能分享歌单,所以就整理了一下~


是最近两个月比较喜欢听的歌ლ(′◉❥◉`ლ)




#听这五首歌走在路上我就是维密大秀的超级模特




1.Blow Your Mind





f you don’t like the way I talk, then why am I on your mind?


既然不喜欢我说话的方式,为什么还要这么耿耿于怀?


If you don’t like the way I rock, then finish your glass of wine


既然看不惯我摇滚的方式,那你就待一边喝你的酒去



2.Count on You





Like a parachute when I fall


当我坠落时,你就像降落伞


A lifeline when I call


是我的救命稻草



3.Rumors





All up in the headlines, me and the wifey


每天的头版头条都是我和我的老婆


But let them gossip girl, Blake Lively


就让他们做做“绯闻女孩”布莱克·莱弗利吧



4.Galway Girl





Finish some Doritos and another bottle of wine


一起吃完了多力多滋薯片又干完了一瓶酒


I swear I'm gonna put you in a song that I write


我发誓我要把你写进歌里



5.Boom Clap





I'll fall right into you


我已为你倾心身不由己


Going under cast a spell just say the word


已被施下了爱的魔咒 请你说出那句咒语





#我想了想觉得撩死人算刑事犯罪吧




1.Love In A Box





When she said hello


当她对我打着招呼


My name is beautiful


我的名字变得动听



2.Killing Me





Pull light so pretty, so shiny and new


亮起崭新的灯,那么漂亮,那么闪亮


You hid your weapons


你具有潜在的危险啊


I hid the rules


但我却对此漠不关心



3.Strawberries & Cigarettes






Lighters and candy, I’ve been a fool


打火机和糖果 我的心已为你俘获


But strawberries and cigarettes always taste like you


香烟和草莓 那就是你的滋味





4.Love You Like the Movies





Learn to sign, cheesy lines


我会学用手语比出肉麻台词


Like "Baby, you complete me."


比如"宝贝 我因你而完整"



5.Pink Champagne






Girl, go to work (go to work)


女孩,该你上场了


Dance in that oversized 1980's Rolling Stones t-shirt


穿上超大号的1980年滚石T恤和我跳舞





#就这样疯跑过长坂道然后一头跳进夏天里






1.My Friend







どんな辛い時も


不论是在多么痛苦的时候


君が笑うから 笑えた


我只是因为你正在笑 所以也能够笑出来



2.泥だんごの天才いたよね





隣には嫌な目をした奴と


旁边的家伙投过来嫌弃的目光


大口叩く大物気取り


还吹着牛说着大话


“どうよ私らイケてるでしょ”と言わんばかりの顔を見せる


只会说「怎么样 我帅呆了吧」这样出场



3.すてきなメゾン





雨上がりの空 いつもの場所に立ってると


看到的雨后天空 是以往未曾见过的大晴


はやくかえりたいのさ


想快点儿回家


今日はかろやかな気分なので


今天心情轻飘飘的


あしたのことはわからないけど


虽然不知道明天会怎么样



4.10月のあなた





夏が過ぎて冬が来る その少し前


夏去冬来 在这之间


ちょうど10月 あなたの好きな季節に


(你离开的)10月刚好就在你喜欢的季节中



5.彼女は旅に出る





飽きちゃったラムネ頬張ってみたけど


虽尝试着大口喝下早已腻了的柠檬汁


ばいばい


但还是要和你说拜拜





#在你不喜欢自己的时候就让我来喜欢你吧




1.We Could Be Anything





When there's a million colors in between


如果黑和白之间有无数种颜色


And we could be anything


我们可以是任何一种



2.For Real





I hope we offend somebody


我希望我们随便冒犯一个人


And you didn't even wanna die once this week


然后你就不想死在这周了


And when you're around I feel less of a freak


当你在我身边,我感觉不太像怪人了



3.We Are Stars





Living life like it's just a game of blackjack


生活就像一局黑杰克


I don't know how but we always find our way back


我不知道会怎么样,但是我们总会找到回去的路的


Looking back when I was just a little girl with a big dream living in a lonely world


回忆我的小时候,我是一个怀着大大梦想的小小的女孩,生活在孤寂的世界里


It seems life is impossible so believe that you're unstoppable


生活没什么不可能,所以相信吧,没有什么可以阻碍你



4.The Moon As a Kite





Life's just a signal


生活 只是一个信号


It lives out of lie.


存在于 谎言之外



5.Cruisin





I've got to fear no holiday


我不再害怕假日


Fear is where I'm in.


害怕的是不知身处何处





以及近期很喜欢的纯乐×2




夏日、教室与望着窗外的我




110228



评论

热度(42)